There was an error in this gadget

Friday, February 18, 2011

Tahun 2011 !!

Salamualaykum...
Aku ingat tahun 2011 kemungkinan tahun yang paling bahagia untuk aku,,
ternyata aku silap..aku silap...aku silap..
kenapa tahun ni tahun yang paling sedih bgi aku??
kenapa aku selalu sedya + badmood + moody??
kenapa ???????????????????????????????????????????????????????
aku harap hati aku akan tenang !!!!
akan tenang !!
satu je ayat yang aku slalu ingat 
Allah x kan tinggalkan kita dan lupakan kita kalu kita x lupakan Dia.. !!
Hanya Dia yang patut dicintaI....

Wednesday, December 29, 2010

yayayay !!1

Salamualaykum.......ade org ke???

hahaha
Alhamdullillah laa...
tahun ni ade rezeki aku,,,,,,
bersyukur gila aku dapat keputusan pmr yg elok,,
tu laa hadiah yg dapat aku bgi dekat mak n ayah aku
haha
adeshhh
=_=!!!

apa2 pun,,tunggu tahun 2011
adalah hari yg paling bertuah untuk aku..
amin... !!1
=_=!!

Tuesday, December 21, 2010

hari keramat aku !!

Salamualaykum....
hmm...
esok result PMR akan keluar.....
aku takut sangat,,
sebab buat masa skunk hadiah  yg mampu aku bgi kat mak n ayah aku just result aku tu laa
aku x tau laa esok dyorg akan nanges atau sedyh pasal result aku
aku dah berusaha bersungguh2
hanya skunk yg aku leh wat just tawakal kat Allah..
ya Allah
Kau permudahkan laa segala urusanku..
Amin.................

Saturday, December 18, 2010

4 hari lagi !!

salamualaykum..ade org ke?

tup tap tup tap tup tap !!!!
4 hari Lagi then keputusan PMR keluar...
adeshh
=_=!!
banyak takut
semoga aku serta kawan2 ku dapat kejayaan yang cemerlang !!!
Amin.,

Thursday, December 16, 2010

Cinta KU haNYA pAdaMU !!!

Salamualaykum...ade org ke??

CINTA ...



Setiap insan pasti tidak akan terlepas daripada mempunyai atau merasai perasaan itu,,tpi sekiranya kita tidak dapat mengawal perasaan itu,,maka perasaan itu akan mengawal kita..lalu,,,jadi laa sesuatu yang tidak diingini,,
tpi ada 1 cinta yg aku berharap aku akan memperolehnya,,,
cinta kepada ALLAH dan RasulNya..
dan sekiranya sesiapa yang ingin bercinta,,ambil laa pesanan ku ini..
 (tgk laa video dya) kat bawah..

jika aku jatuh cinta.

kaum Hawa !!!

Salamualaaykum...ade org ke?

Kepada semua kaum Hawa....
korang tau x yang kita ni sangat BERNILAI?
jadi,,jagalah diri kita sebaik mungkin,,
setiap org tidak akan terlepas dri melakukan kesilapan,,tpi x semestinyakita tidak boleh berubah,,,
oleh itu,,,berubahla,,
sesungguhnya kita masih belumterlambat!!
dan kepada wanita,,terutama aku,, 
Jadilah seorang wanita seperti permata yang berada di dalam kace yang berkilau dan sukar untuk di dapati,,
hanya orang yang benar2 sanggup sahaja yang boleh memilikinya,,(aku ade ambik sikit dri ayat Syurga Cinta)
ahak2
oleh itu,,sedarla,,,
akhir kata,,,
adeshhh !!
+_-!!